Tuesday, February 22, 2011

Pelajar Perempuan Kena Rogol Oleh orang Tua

Rupa rupa kes kehilangan mahasiswi gila politik (klik sini) tu disebabkan ada campurtangan puak iluminiti. Korang tahu kan apa itu iluminiti. Iaitu gerakan terancang yahudi zionis untuk menghancurkan umat islam. Dalam kes ini, rupa rupanya pelajar hilang tu bukannya diculik tetapi permainan politik puak iluminiti. Puak ni masuk campur urusan pelajar sebab nak rampas kuasa kat UM. Bila dah rampas kuasa, senanglah mereka pesongkan akidah pelajar islam kat UM.


Tak percaya? Korang boleh klik sini (panglima perang cyber). Di blog Panglima ada cerita lengkap disebalik kisah hilangnya pelajar haram ni. Patutlah aku tengok budak perempuan ni pun apesal lah sibuk dok berpolitik. Dia ni tak belajau ke. Rupa rupanya dah memang jenis keturunan suka berpolitik. Suka berputarbelit.

Inilah ajaran iluminiti. Kecik kecik dah diajar berpolitik, diajar menipu. Baru politik kampus dah diajar supaya buat buat cerita kena culik. Dah besau pulak buat cerita kena rogol, kena liwat. Hebat sungguh permainan plitik puak iluminiti ni yek.

No comments:

Post a Comment